• Zastrzeganie kart: +48 86 215 50 00

Karty płatnicze

Karty debetowe VISA i MasterCard

Karty debetowe VISA i MasterCard oferowane przez Bank to wygodny i praktyczny środek dysponowania gotówką na całym świecie.

Klienci Banku posiadający kartę debetową VISA lub MasterCard mają:

  • stały dostęp do środków na rachunku,

  • możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych oznaczonych emblematem VISA lub MasterCard – w kraju i za granicą – bez ponoszenia dodatkowych opłat,

  • łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci ponad 7134 darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB i Planet Cash),

  • możliwość dokonywania transakcji w Internecie,

  • bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,

  • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.

 

Karty kredytowe VISA Credit, wydawane przez Bank to wygodny i bezpieczny sposób dokonywania codziennych płatności, a także możliwość skorzystania z darmowego kredytu do 51 dni.

Klienci Banku posiadający kartę kredytową VISA Credit zyskują:

  • możliwość bezpłatnego użytkowania karty, przy aktywnym korzystaniu z niej,

  • darmowy kredyt - na spłatę zadłużenia masz nawet 51 dni bez odsetek,

  • limit kredytowy do 20 000 PLN,

  • plan ratalny – możliwość rozłożenia transakcji bezgotówkowej na raty z niższym oprocentowaniem,

  • bezpłatną usługę automatycznej spłaty zadłużenia karty,

  • możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych oznaczonych emblematem VISA – w kraju i za granicą – bez dodatkowych opłat,

  • możliwość dokonywania transakcji w Internecie,

  • możliwość sprawdzenia w bankomacie wysokości dostępnego limitu kredytowego,

  • możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku.

 

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie poprzez Infolinię Banku pod numerem +48 86 215 50 50;

  • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828

  • osobiście w placówce Banku, która wydała kartę;

  • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl.

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

Od momentu zastrzeżenia karty, Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

Regulamin_portalu_kartowego.pdf

Podręcznik_użytkownika_po_portalu_Kartosfera.pdf

 

 


Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.