Karty debetowe VISA i MasterCard oferowane przez Bank to wygodny i praktyczny środek dysponowania gotówką na całym świecie.
Klienci Banku posiadający kartę debetową VISA lub MasterCard mają:
stały dostęp do środków na rachunku,
możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych oznaczonych emblematem VISA lub MasterCard – w kraju i za granicą – bez ponoszenia dodatkowych opłat,
łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci ponad 7134 darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB i Planet Cash),
możliwość dokonywania transakcji w Internecie,
bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.
Karty kredytowe VISA Credit, wydawane przez Bank to wygodny i bezpieczny sposób dokonywania codziennych płatności, a także możliwość skorzystania z darmowego kredytu do 51 dni.
Klienci Banku posiadający kartę kredytową VISA Credit zyskują:
możliwość bezpłatnego użytkowania karty, przy aktywnym korzystaniu z niej,
darmowy kredyt - na spłatę zadłużenia masz nawet 51 dni bez odsetek,
limit kredytowy do 20 000 PLN,
plan ratalny – możliwość rozłożenia transakcji bezgotówkowej na raty z niższym oprocentowaniem,
bezpłatną usługę automatycznej spłaty zadłużenia karty,
możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych oznaczonych emblematem VISA – w kraju i za granicą – bez dodatkowych opłat,
możliwość dokonywania transakcji w Internecie,
możliwość sprawdzenia w bankomacie wysokości dostępnego limitu kredytowego,
możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku.
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
telefonicznie poprzez Infolinię Banku pod numerem +48 86 215 50 50;
telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828
osobiście w placówce Banku, która wydała kartę;
za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl.
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty, Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
Wysokość limitów, do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe)
Pojedyncza transakcja internetowa
100 PLN
Suma transakcji internetowych
400 PLN
Liczba następujących po sobie transakcji internetowych
5
Zmiany w procesie dokonywania płatności kartą w Internecie.
W celu odblokowania płatności internetowych, należy ustalić na karcie wysokość limitu transakcji internetowych telefoniczne lub bezpośrednio w placówce Banku oraz aktywować zabezpieczenie 3D Secure w portalu kartowym (www.kartosfera.pl).
Regulamin_portalu_kartowego.pdf
Podręcznik_użytkownika_po_portalu_Kartosfera.pdf